Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Annci Hultström - 17 februari 2013 17:19

... hade vi det under Mellon. Mat och barn i en salig röra. Men det gick det med och nästa söndag blir det repris.

Fast då hoppas vi på ett bättre startfält och resultat... för gubbkvartetten... vad ska man säga?!

Nu väntar bingen, för vi ska upp i ottan. Till och med så tidigt att klockan ska ställas. Vi ska nämligen på en 4 Island trip. Ska bli trevligt att återse Koh Kradan, Koh Hai och Ko Mok (med Emerald cave) igen. En ö till ingår, Koh Cheuk (eller nåt sånt). Den blir en nyhet!!

Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 17 februari 2013 09:49

... och morgonens promenadväg. Ja, ni ser - det är ett hårt liv vi lever här.

Det är f.ö resans mest soliga dag. Aaaaaaaassssvaaaaarmt. Man svettas av att bara titta ut på hettan.

Såg förresten att jag var lite tjatig igår. Inlägget lades 2 gånger... varav båda efter att jag somnat. Det gick nämligen inte, så jag tryckte en gång till. Men se, det gick. Dubbelt upp. Och med fördröjning. Hmmmm...

Nä, nu åter till solstolen. Ikväll blir det Mello för oss. På rummet. Har lyckats få till att vi kan koppla datorn till tv:n och svt play har den. Så återigen - avslöja inget.

Av Annci Hultström - 17 februari 2013 02:58

... igår skulle vi hänga. Men så bidde det inte. För mig. Jag somnade. Så det kan gå ibland. Får trösta mig med att jag antagligen behövde det. Vaknade utvilad nu, 10 timmar senare.

Ska ge mig på en prommis nu tänkte jag, även om timmen är rätt sen (läs: för varm).

Förresten, jag har ju gett mig på att inte äta bröd och ris när jag är här. Det går väldigt bra. Har iofs ätit lite ris (1/2 dl) vid tre-fyra tillfällen, samt ett par vitlöksbröd. Men i övrigt - nada. Och vet vet ni vad det ger? Jo, en tyst mage. Den brukar ju vara lätt uppblåst och "morra" konstant. Håller jag i detta när jag kommer hem blir jag ju snart varse om det är det eller nåt annat (stress, mjölk, husmanskost...) som orsakar det.

Nä, nu - prommis!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards