Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Annci Hultström - 16 februari 2013 16:33

... vi är missnöjda när vi går från en restaurang... men idag hoppade vi inte jämfota av lycka när vi gick ut direkt. Servicen var sådär och maten ännu mer sådär. Men, då vet vi det och kommer inte gå dit igen.

En sak är dock perfekt med kvällen och det är värmen. Kl 22 var det +28. Det är nåt jag kommer sakna när jag kommer hem. Skulle tveklöst kunna bo i det här klimatet. Mmmmm...

Nä, nu ska barnet nattas.

Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 16 februari 2013 16:33

... vi är missnöjda när vi går från en restaurang... men idag hoppade vi inte jämfota av lycka när vi gick ut direkt. Servicen var sådär och maten ännu mer sådär. Men, då vet vi det och kommer inte gå dit igen.

En sak är dock perfekt med kvällen och det är värmen. Kl 22 var det +28. Det är nåt jag kommer sakna när jag kommer hem. Skulle tveklöst kunna bo i det här klimatet. Mmmmm...

Nä, nu ska barnet nattas.

Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 16 februari 2013 10:11

... varmt!! +34 i skuggan. Så vi är alla rätt sega. Fam J svalkar sig på rummet en stund, H & W spelar kort i skuggan. Själv steker jag i solen. Och sover stundvis. Det är vad som orkas med. Eller iofs... i morse vaknade jag kl 7, så då bidde det en rask prommis på dryga 30 min. Det är den tiden på dagen det funkar, sen blir det helt enkelt för varmt.

Nyss åt vi en lunch i skuggan av några palmer och snart blir det nog glass kan jag tänka. Och efter det en drink i solnedgången. Ja, sen är det middag. Mat, dryck, lathet, sol och bad. Det är våra dagar det!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards