Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Annci Hultström - 1 februari 2013 17:31

... som piggar upp en kroknad jag. Och ett glädjeämne är ju vädret vi har att vänta i Thailand. För kolla in den 7/2... vår första hela dag där. Och den 9/2... dagen då vi sitter några timmar på en båt till Koh Lanta och sedan kan njuta av Klong Dao. Mmmmmm...

Sedan kom jag att tänka på den Alla hjärtans dag-present H kom hem med häromdagen. Supertrevligt ska det bli.

W hade ingen bacill, utan virus. Så läkaren ordinerade soffmys. Det har vi lyssnat på och därför betat av både Saltkråkan, Rango, Lotta på Bråkmakargatan och diverse bompaprogram. Men om jag ska vara ärlig har jag somnat ifrån delar av samtliga filmer. Ser fram emot att se något mer vuxet när hon somnat.

Snart kommer H hem. Då blir det hämtmat. Har inte orkat tänka på mat...

Ha en finfin kväll, vad du än gör!!

Av Annci Hultström - 1 februari 2013 08:55

... eller inte!! Eller ja, fredag såklart men fan inte mys.

Har vridit mig av och an hela natten, huvudets insida är 3 nummer större än utsidan, lederna värker och halsen gör ont. Så välkommen influensa (eller vad det nu är).

Wilma är sämre. Hostan är hemsk och hon gråter när hon hostar. Febern ligger kvar på 39,5. Så nu sitter vi på vc för en diagnos. Brukar inte gå direkt, men med tanke på resan är det lika bra.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards