Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Annci Hultström - 27 januari 2013 21:10

..."The help". Vi började se den igår och nu ikväll slutförde vi den. UNDERBAR film. Se den, sen dö. Typ. Eller inte. Men nästan. Grymt bra!!!

Efter en mycket trevlig dag i Uppsala, med mycket god mat och fantastiska kakor, bidde det middag på MAX och därefter TV-titt med lilla fröken. När hon var nattad sjönk vi ned i soffan och njöt av filmens underbara värld.

Nu väntar sängen, för i morgon ringer uret strax före kl 5.

Så god natt och sov gott!!

Av Annci Hultström - 27 januari 2013 11:58

... igen. Men inte vilken dag som helst. Nä, det är dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före avresedan.

Men det är åxå dagen för ett besök i Uppsala och familjen Ståhlberg-Aslikh. Vi är snart framme.

Omvägen hit stannade vi till på Ica Maxi. Där köpte vi oss en varsin softshelljacka på rea. Har köpt där förr och varit jättenöjda. Köpte åxå nya fårskinstofflor. Även de på rea. Jag gillar rea. Kort och gott.

Nä, nu rullar vi snart in på parkeringen. Önskar en fabulös söndag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards