Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Annci Hultström - 25 januari 2013 17:40

... då är helgkostymen (mjukisbrallor och fleecejacka) på, vinet upphällt, maten (pasta med skink- och ostsås) på G, schäslongen utdragen, ostbågarna upphällda, filmen instoppad. Ja, helt enkelt -

NU ÄR DET FREDAGSMYYYYYYS!!

Vet ni en annan sak? Nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar innan semestern. Nästa vecka är det bara 4 dagars arbete, för fredagen är konferensdag. Sen kvarstår bara måndagen, dagen före The D-day. Mmmmm... Mmmmmm... Mmmmmmmmm...

I morgon blir det till att köpa en resväska. Sedan ska jag börja titta igenom packlista för resan, se om vi har allt, och börja packa. Måste ge mig ut på en promenad åxå. Gissar att dagen kommer gå. Som vanligt.

Nä, nu är maten klar. Önskar en toppen-fredag!!

Av Annci Hultström - 25 januari 2013 05:59

... när det går att vakna kl. 04.40?? Då får man ju ut mer av dagen och blir så glad som bilden visar. Guuuuud så bra!!!!! *suck*

Nåväl, det är fredag och jag ska först in på kontoret för två möten och sedan ut och träffa en kund + 2 konsulter. Så det blir ingen "hård" dag vilket känns välbehövligt.

Ha en finfin dag alla. Njut av solen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards