Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Annci Hultström - 20 januari 2013 21:38

... promenad. Gick en bit och satte mig sen i solen och njöt. En underbar dag. Tog lite kort åxå... Ajfånens kamera är inte så pjåkig tycker jag. Ett alldeles jättebra komplement.

Efter att ha hämtat bilen i Vallentuna tog jag en sväng till Jangsäters. Skulle hämta en sak... men det blev såklart resesnack åxå. 15 dagar kvar...

Efter att ha handlat lite på hemvägen blev det middag av en hoper rester. W åt plättar, jag soppa och H pizza som blev kvar från lunchen (vi tog hemkörning då och åt i soffan... en riktig dagenefterlunch som sig bör). Sen har jag plockat lite, vikt tvätt och gjort klart för morgondagen. Nu väntar bingen. Ska bli skönt.

Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 20 januari 2013 14:02

... fick mig att gråta. Ja, filmen alltså. Så fin, med ett underbart budskap. Se den, säger jag.

Nu ska jag ta min, lätt dageneftertrötta, lekamen och gå ut på en promenad. Jag får inte maken med mig. Han är mer "trött".

Ps När jag bytte till soffan fattade kroppen att den skulle sova lite till... den kände väl igen sig efter några dagar i den.

Av Annci Hultström - 20 januari 2013 09:37

... att få kroppen att fatta att det är heeelt ok att sova längre än till kl 9. Framförallt de dagar då jag lägger mig kl 04.30 Gaaah... blir galen. Och trött. Ska lägga mig på soffan en stund. Miljöombyte kanske hjälper ;-)

Av Annci Hultström - 20 januari 2013 04:03

... till mig att sprit är bättre än Alvedon. Och jag tror fan det stämmer. Det blev en riktigt bra kväll tillslut. Hade ont några timmar i början, men det redde sig. Det vittnar den sena timmen om, om inte annat. Nu väntar bingen.

Sov gott och dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards