Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Annci Hultström - 11 januari 2013 23:29

... sova, sova, sova... det hägrar, för jag är fullständigt slut. Dagen har gett mig massor med syre, både i form av promenad men åxå mentalt syre. Och sådant tar på krafterna. Ber att få återkomma om detaljer vid ett annat tillfälle.

Efter planeringsmötet skulle vi på bio, men se... vi kom en timme försent. Missuppfattning på tiden. Hmmmm... så det blev ett glas vin på lokal (jag drack vatten eftersom jag skulle köra hem) och därefter hemgång.

Nu har vi sett ett avsnitt av "Homeland" och nu väntar alltså sängen.

Sov gott och dröm sött!!!

p.s Nu är det bara 24 dagar kvar.
p.s 2: Om man får en megafinne på näsan som 40-åring, betyder det då att man kroppsligt och mentalt inte är mer än 16?

Av Annci Hultström - 11 januari 2013 07:35

... mycket snö och det fortsätter falla (me like ā lot- du med va, Sara?). Ändå gick tåget på tid. Heeeelt fantastiskt. Tack för det SL.

Nu väntar en planeringsdag, som avslutas med middag och bio. Indiskt och filmen "Searching for sugarman". Chefen har sett den en gång och sa att den var grym. Så återigen ligger ribban högt.

Önskar er en finfin fredag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards