Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Annci Hultström - 8 januari 2013 18:54

... uppäten. Gott som attans! Den lilla i familjen fick, på önskemål, plättar med bacon & tomat. Även det gillades skarpt.

Träningspasset gick bra. Tog det lugnt, var ju ett tag sedan och jag måste ju kunna komma ur sängen i morgon. Sägs det.

Glömde säga att fastan gav en viktnedgång på 3,3 kg. Vet att jag kommer gå upp en del av det, men skönt ändå att det ger mer än en ren tarm ;-).

Nä, nu ska jag och barnet duscha. Sen blir det lökande på sofflocket.

Önskar en finfin kväll!!

Av Annci Hultström - 8 januari 2013 15:35

... är alltid gott, men idag kan jag lova att den var extra god. Ni förstår, 3 dagar med bara dryck sätter sina spår. Ser redan fram emot middagen. Då blir det sallad igen, men eftersom variation förnöjer så blir det kyckling då istället.

I övrigt har dagen flutit på bra... har varit hos läkaren en sväng och sedan fått en faslig massa gjort på jobbet, fast hemifrån.

Nu ska jag, hör och häpna, släpa mon slappa lekamen till gymmet. Tänkte spring-gå som inledning på projektet "Vinna mig själv tillbaka". Förhoppningen är att få lite bättre flås innan resan. 4 veckor har jag på mig. Borde märkas lite i alla fall, om jag ligger i vill säga. Eller inte blir sjuk. Det brukar ju kunna hända när man kommer igång. Nåväl, det visar sig.

Efter det blir till att hämta barn, fixa middag, göra läxan och hopp i kojen. Tuppvakt i morrn igen.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards