Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Annci Hultström - 5 januari 2013 23:56

... idag är det precis en månad kvar till avresa. Mmmmmm...

Med det (och Mamma Mia... underbara film) i tanken beger jag mig mot sängen.

God natt och sov gott!

Av Annci Hultström - 5 januari 2013 19:41

... slut, slut, slut. Granen den har dansats ut, ut, ut...

Japp, så är det. Allt är borta. Sååå skönt. Faktiskt. Men det är nog för att jag hade allt framme så tidigt, så det räckte liksom.

Förutom det har det inte hänt mycket idag. Energin har inte funnits. Det kan nog bero på dagens intag av mat som är i princip noll. Fastan började ju idag, så frukosten blev laxersalt, juice och the. Så har det fortsatt och även göra i morgon. Och på måndag. Hur ska det gå?? Är redan less faktiskt. Så har jag inte känt de tidigare gångerna. Kanske är det för jag redan innan var tömd på kraft... valde möjligen fel period i livet den här gången?!

Nej, ska jag ta reda på resterna efter "Demolition girl" som gått fram som en storm i köket och efter det blir det filmtajm.

Ha en finfin lördagkväll!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards