Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Annci Hultström - 4 januari 2013 20:27

... jag! Ja, vårt flera dagar långa monopolande är över. Och som sagt - jag vann.

Henrik fick noll. Zero. Nada. Efter att han intecknat alla gator gav han bort dom som betalning. Tillslut hade han inte ens de kvar. Vid sista draget skulle han betala mig 17000kr, men hade bara 7000kr. Mowhahaha... ;-)

Wilma fick 450kr + att hon hade alla sina gator kvar. Bra jobbat!

Jag fick 97650kr + 11350kr i intecknade gator. Rätt överlägset om jag får säga det själv.

Nu är det filmtajm!

Av Annci Hultström - 4 januari 2013 17:16

... fredag - Välkommen! Eller hjärtligt, innerligt välkommen till och med. För den här veckan har varit trög. Usch. Hoppas nästa blir lättare.

W har önskat blodpudding idag, men jag & H håller oss till kycklingsallad. Trappar ju liksom ner inför morgondagens fastestart. Så det betyder ju åxå att fredagsmyset blir lite annorlunda. Inga popcorn, utan frukt möjligen.

Nu kom maten hem. Trevlig kväll!!

Av Annci Hultström - 4 januari 2013 06:20

... en gång i timmen, av någon anledning, är det bara att säga till. Jag kan ringa. Men det är bra om vi passar in tiden till 20 min över varje heltimme. Alltså 23.20, 00.20, 01.20 osv. För det är då jag kan (läs: är vaken själv).

Ja, det är helt galet. I natt har jag vaknat exakt en gång i timmen. Har somnat om skapligt snabbt, men att kalla mig för pigg är lögn. Fattar inte vad det är som händer med mig. Jag känner mig verkligen som ett vrak. Hoppas provsvaren kommer snart, så jag får veta hur jag går vidare.

Nä, nu ska jag kasta mig in i dagens jobb. Har iofs redan börjat. Ett par har jag svarat på och jourtelefonerna är avlyssnade. Där var det ekande tomt. Tack och lov. Får se om det fortsätter i den andan.

Ha en finfin dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards