Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Annci Hultström - 3 januari 2013 20:21

... är det redan fredag. Och jag ska utföra riktigt roliga arbetsuppgifter i morgon. Jag ska nämligen få överraska 4 personer med blommor. De ska nämligen nomineras till "Årets konsult" och "Årets backup". Vinnaren kommer att tillkännages på vår årliga personalfest som går av stapeln 15:e februari.

Den kommer jag tyvärr jag inte få vara med på (i år heller... förra året låg jag sjuk)... ni vet, resan. Men jag hoppas de får det kul de som ska gå. Och naturligtvis tänker jag sippa paraplydrinkar och tänka på dom.

I morgon var tanken att vi skulle börja fasta, men... man inleder ju med ett laxerande salt (glaubersalt) och jag känner inte riktigt för att drabbas av toabrist på min lilla turné i morgon. Så vi kör lördag-måndag istället. Lugnast så tror jag.

Nä, nu väntar duschen, ett kvällsmål och därefter sängen. Ska ju liksom upp å väcka tuppen i morgon. Tänk att den fan alltid måste upp så tidigt. Dåligt. Riktigt dåligt.

God natt, sov gott å dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards