Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Annci Hultström - 2 januari 2013 23:00

... suckar djupt och säger: -Vilken skit!! Enligt mig (oss) i alla fall. Men så gillar ju inte jag (vi) ursprunget "Morden i Midsommer" heller. Men nu vet jag det och behöver därför inte spilla mer tid på den serien.

Nä, då lägger jag den hellre på att se "Johan Falk"-filmerna igen. Framförallt den sista... riktigt bra.

Mina två powernaps gav mig förnyad kraft som gjorde att jag höll ut ända till nu. Men nu - sängen. God natt igen!

Av Annci Hultström - 2 januari 2013 19:37

... 19.30 och jag har redan lyckats slumra, och vakna, 2 gånger på soffan. Försöker kroppen säga mig något månne? Typ - Gå å lägg dig kvinna, sov och vakna inte förrän jag säger till!!!!! Ja, så är det nog. Men mä, en timme till ska jag nog hålla ut.

Har förövrigt varit tillbaka som telefonist idag. Ja, kan man tro alltså... för jädrar i min låda vad det har ringt idag. Eller åtminstone fram till kl 9. Då tog vi emot ca 30 samtal, som i din tur genererade minst lika många utgående samtal för att lösa ditt och datt. Helt galet. Mjukstart, vad är det?!

Nä, hörrni... nu ska jag släpa mig tillbaka till soffan. Önskar redan nu en god natt. Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 2 januari 2013 05:30

... tappra själar till som sitter här på nattbussfanstyget. Kallt är det åxå. Inne i den alltså. Ute är det ju nästan sommar...

Jag har sovit som ett jävla arsele (ursäkta grekiskan) i natt. Först tog det tid att somna och när jag väl gjorde det har jag roat mig åt att vakna titt som tätt. Så jag är lite av ett vrak idag.

Förstår jag sceneriet som mötte mig när jag vaknade så har nog resten av familjen sovit mindre bra de med. Hittade nämligen H i W's rum. På golvet, delandes på en madrass med måtten 70x170. Jorå, det perfekta måttet för en vuxen man och ett, inte så längre litet, barn.

Nu hoppas jag på en lugn dag, som går som jag vill. Ok - högre makt - comprende???

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards