Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Annci Hultström - 2 oktober 2012 16:35

Ja, så känns det idag trots en god natts prinsessömn i det nypiffade sovrummet. Det är bara inse att bristen på friskluft och motion nu börjar ta ut sin rätt. Att det ska vara så svårt... Får ta igen det med ett lite tidigare sänggående ikväll. Och motion. I morgon.

På jobbet rullar det på. Tänk att jag varit konsultchef i 11 månader nu. Har gått så sjukt fort. Har lärt mig massor under den här tiden, men inte ens en bråkdel av vad jag hade velat lära mig. Otålig? Ja! Men, men... Rom byggdes inte på en dag sägs det. Får ge mig till tåls.

Ikväll ska jag sätta igång och maska köket. Tänker ge mig på även det med rollern. Blev ju färg kvar, synd att slänga ;-)

Over & out. För nu.

Av Annci Hultström - 1 oktober 2012 22:22

... är vi klara med sovrummet. Jag är galet nöjd!!!! Det ska bara upp lite på väggarna och möjligen en annan gardin. Men annars så...

Har gjort några collage. Men eftersom det inte går att lägga text vid varje bild via telefonen, så får ni texten här och bilderna längre ner.

Bild 1: Före
Bild 2: Ny säng, gammal tapet
Bild 3: Under tiden, arbete påbörjat
Bild 4: Efter. Nu. Finaste sovrummet!

Nu ska jag ta min vansinnigt onda mage och lägga mig. Gissar att en goda natt i det nya sovrummet lindrar det onda.

Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 1 oktober 2012 15:34

... så jag köpte ett på vägen, Mangolassi. Eller snarare flytande pepparkaka. Ja, faktiskt. Men det kan iofs inte bli så mycket annat med ingefära och kanel i. Hyfsat gott, men ändå lite konstigt.

Nu ska jag hem, hämta W och sedan dra till Stinsen. Där ska jag köpa den där projektorklockan, lite mat, washitejp (ni ska få se sen vad det är och vad jag ska ha den till) och nåt mer som jag absolut inte kan komma på vad det är... hmmmm... Sen blir det Jysk. Och Jula. Storshopping alltså.

Nej, nu ska jag vila lite. Är trött efter helgens fixande.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards