Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Annci Hultström - 27 september 2012 21:49

... blev till vindruvor & saft. Ja, alltså... jag hade tänkt ta ett glas rött och två chokladpraliner idag. Because I'm worth it. Just idag. Men nä, det bidde inte så. Spar det till i morgon istället och håller mig till det mer vardagliga.

Det känns f.ö som att vin och chokladpraliner inte skulle kännas lika lyxigt ihop med den enorma tvätthög jag försöker hitta slutet på. Jag har vikt i timmar. Men ok, jag har fastnat i TV:n stundvis. Först till "Kockarnas kamp" och nu till "Hela Sverige bakar". Får skylla på det.

Snart är det dags för bingen. Måste ju vara pigg i morgon. Då är det ju fredagsmyyyys ;-)

Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 27 september 2012 07:57

... vårda barn idag. Ingen feber och hon har sovit gott hela natten, så hon får gå. Sen är det bara hoppas på att de inte ringer under dagen.

Själv mår jag bra. Huvudet är tillbaks i ursprungsfunktion och det bådar ju gott ;-).

Nu är jag snart framme vid jobbet, så jag avslutar och önskar en toppendag (i solen)!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards