Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Annci Hultström - 25 september 2012 19:47

... vad ont jag har haft i huvudet idag. Vaknade med en sjuk skallebank, illamående och frossa. Men eftersom jag hade jouren var det bara att bita ihop tills näste kvinna var på plats. Det var hon vid 08.40 Jag kopplade över telefonen och lade mig igen. Sov nästan 4 timmar och mådde då aningen bättre. Men efter lite mat och en omgång tabletter till lade jag mig igen och sov ett par timmar till.

Nu har jag ätit middag och en liten bit tårta (nu är den slut). Känns ok, men det blir tablett och en tidig kväll för lite sviter sitter i. Och det är ju trots allt jour i morgon igen.

Nej, nu ska jag se klart på Halv åtta hos mig. Önskar en fortsatt bra afton och därefter en god natt!!

Av Annci Hultström - 25 september 2012 19:47

... vad ont jag har haft i huvudet idag. Vaknade med en sjuk skallebank, illamående och frossa. Men eftersom jag hade jouren var det bara att bita ihop tills näste kvinna var på plats. Det var hon vid 08.40 Jag kopplade över telefonen och lade mig igen. Sov nästan 4 timmar och mådde då aningen bättre. Men efter lite mat och en omgång tabletter till lade jag mig igen och sov ett par timmar till.

Nu har jag ätit middag och en liten bit tårta (nu är den slut). Känns ok, men det blir tablett och en tidig kväll för lite sviter sitter i. Och det är ju trots allt jour i morgon igen.

Nej, nu ska jag se klart på Halv åtta hos mig. Önskar en fortsatt bra afton och därefter en god natt!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards