Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Annci Hultström - 24 september 2012 21:03

... på posten idag. Det var från Norge och kära familjen Lagerqvist. I det hittade jag det finaste av halsband. Sååå fint och redan en stor favorit (se bilden längre ner). Hjärtat är av silver.

TACK underbara ni!!!!!!!

När man öppnar paket ska man ju äta tårta. Så vilken tur att vi hade kvar av Marre's underbara tårta. Det blev en bit och den var lika god idag. Tog ett kort på genomskärningen. Visst ser den god ut (och bilden hittar ni här nedanför)?!

Nä, nu ska jag faktiskt lägga mig. Kroppen skriiiiker efter sömn.

Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 24 september 2012 16:03

... den här dagen gick den med. Trots en omänsklig trötthet. Ska lägga mig en stund nu, innan jag hämtar prinsessan. För se på de här trötta ögonen:

Av Annci Hultström - 24 september 2012 05:20

... och en stjärnklar himmel har vi idag. Alla andra dagar hade jag uppskattat det, men inte idag. Fy f*n vad trött jag är. Och fryser gör jag åxå. Tog fleecejacka under kappan. Och halsduk. Och handskar. Brrr... Längtar redan hem till sängen.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards