Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Annci Hultström - 22 september 2012 14:01

... redo, laddad och snyggast i stan!! Är helt i fas och det är f*n inte varje dag. Eller jo, om sanningen ska fram så är det det. I alla fall vid större "evenemang", då har jag en planering som gör att jag faktiskt har tid att andas.


Inför vårt bröllop hade jag en halv vägg med A3-papper fyllda med vad som skulle göras vissa dagar. Och med den planeringen behövde jag inte tänka en millignutt på dagen D. Galet? Ja, kanske... men i längden tror jag man vinner på god planering.


Jag får f.ö snart förstärkning, för min kära Lotta med make kommer lite innan. De ska hjälpa till med lilla sista... ni vet det där som alltid tar längre tid än man har... eh... tid till, helt enkelt. Tända ljus, hälla upp fördrinken och snoffsa lite i övrigt. Så jag känner mig lugn som en filbunke.


Nej, nu ska jag sätta mig skönt och slappa en stund. Ha en toppenkväll. Det ska jag!!

Av Annci Hultström - 22 september 2012 08:25

... och alert, det är jag det. Faktiskt. För jag har sovit många timmar. Och gott. Så jag är laddad. Nu ska jag ta på mig regnkläder (bajsväder) och gummistövlar och gå ut en sväng i skogen.

Sen blir det frukost och full fart med det sista fixet.

Ha en toppenlördag mina vänner. Det ska jag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards