Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Annci Hultström - 21 september 2012 20:53

... och jag är helt slut. Vilken tur att jag tog ledigt så jag har tid att vila idag, för i morgon går det verkligen inte.

Så nu ska jag göra just det - vila. Sen sova.

God natt, sov gott!!

Av Annci Hultström - 21 september 2012 13:05

... i köket idag är en mild sammanfattning av vad som pågår. Nu tar jag dock igen mig med att glas vin. För jag måste faktiskt kolla så det vita jag köpte går att dricka. Har ju inte köpt det förr. Kan säga att det går att dricka. Riktigt bra åxå.

Nej, nu - åter till maten. 6 lökar står på kö att bli hackade.

Av Annci Hultström - 21 september 2012 07:36

... på en hel dag. Det var länge sedan. Fy, så dåligt av mig. Men jag blir kanske ursäktad om ni visste vad jag gjorde?! Jag var och S T O O O R-handlade inför i morgon. Fick med mig allt från ett och samma ställe, Rotebro. Där finns ÖB, Willys, Coop & Bolaget. Allt man behöver. Dock tänker maken komplettera från bolaget idag. Han tycker jag var för snål på den biten. 22 pers, varav 16 drickande (typ), blir vi. Till det köpte jag 16 flaskor vin och 60 öl. Ja, och 2 flaskor vin + 4 öl av alkoholfritt alternativ. Till allt detta kommer cider och bubbelvatten. Men, det är ju bättre med för mycket än för lite.

Farmor var här igår och passade W på kvällen. Då var vi i lokalen och gjorde i ordning merparten av den. Blir riktigt bra :-).

Nä, nu - frukost. Sen lämna barn och därefter sätta fart med all mat.

Ha en toppen-fredag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards