Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Annci Hultström - 18 september 2012 22:10

... bestämma att vi bojkottar Gunilla Persson (Hollywoodfrun)? Det skulle innebära att vi från och med nu ALDRIG nämner hennes namn, ALDRIG skriver om henne, ALDRIG ens tänker på henne. Med det skulle människan snart försvinna från det rampljus hon aldrig förtjänat att komma i. För herre min skapare vilken vrickad människa. Helt felproducerad. Galen. Stackars, stackars barn som tvingas leva med henne. Nej, skäms kvinna. Ställ dig i skamvrån och lämna den fantame ALDRIG!!

Nu - God natt. Igen.

Av Annci Hultström - 18 september 2012 20:23

... men de s.k köparna stör jag mig på så in i bängen. Bläää... Har ju annons ute på vår gamla sängram, spegeln och W's gamla säng. Flera stycken har mailat och visat intresse... "Är den kvar? Jag ska bara fixa transport", "Är den kvar? När kan jag komma?" o.s.v Men efter att jag svarat att de finns kvar hör jag inget mer. Kan inte folk åtminstone bara maila att de inte är intresserade?? Just nu väntar jag svar från 3 pers. Nä, usch - ouppfostrat och respektlöst.


I morgon är det dags för mitt läkarbesök som ska ge mig tiden till op. Jag är faktiskt lite pirrig. Tänk om de säger nästa vecka... Nu är det aldrig så korta köer, men tänk om... Jag ska vara där 14:20. Tänk på mig då.


Appropå op... idag gjorde en gammal jobbarkompis en GBP. Hon har tänkt på de länge och säger att det är jag som inspirerat henne. Kul!! Men nu, A så undrar jag hur det gått... hur du mår... Hursom så önskar jag dig välkommen över på den här sidan och säger Lycka till!!


Nej, vet ni vad... nu ska jag knyta mig. Är helt slut. Använde natten åt att fundera ut lösningen på ett problem. Det var för en väns räkning... När jag vaknade sms:ade jag henne mitt förslag. Hon lyssnade till mig och allt löste sig. Gissa om jag blev glad? För att inte säga hur glad hon blev.


Önskar en god natt. Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 18 september 2012 15:39

... vilket väder. Det verkligen öser ner. Tack och lov hittade jag ett överblivet paraply på jobbet, annars hade jag haft mascaran någonstans vid axlarna vid det här laget.

Snart är jag hemma. Då ska jag hämta de två änglarna och sedan kasta in en tvätt. Roligare än så blir det nog inte idag. Tror jag.

Ha en finfin afton!!

Av Annci Hultström - 18 september 2012 08:58

... jourmorgon (otroligt nog, efter de senaste två veckornas helt galna förkylningsepidemi) sitter jag nu på bussen påväg till jobbet. Där ska jag roa mig med att för första gången i livet jobba med lönerevision. Spännande!

När det är dags att hämta W så får jag ett extra barn med mig hem. Hennes kille. Eller ja, det är vad jag tror trots att hon förnekar kärlek... En dag när vi skulle gå hem säger han: "Hej då Wilma. Vi ses i morgon. Jag älskar dig. Eller alltså, jag menar att jag tycker om dig mycket". Så sött så jag nästa fick tårar i ögonen. Får se vad det blir av det i framtiden ;-).

Påväg till bussen passerade jag en parkerad bil och det slog mig att vissa lyckas bättre än andra med att namnsätta sitt företag. När jag var barn var det en kompis pappa som frilansade som sångare och hade betongfirma. Hans företagsnamn var "Roffe's sång & betong". Helt briljant! Bilen jag såg idag har åxå lyckats, eller vad säger ni?

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards