Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Annci Hultström - 17 september 2012 21:45

... jag skrivit den längsta shoppinglistan i mannaminne. Undrar om jag kan lyckas hitta allt på en affär?! Det visar sig på torsdag.

Nu ska jag lägga mig. Kroppen skriiiiiker: Lägg dig för f*n kvinna. Så det är lika bra att lyda.

Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 17 september 2012 16:00

... farao vad jag är trött idag. Ja, t.o.m så illa att det är värt att upprepas. Förstår inte hur jag ska klara av att vara vaken tills det är dags att sova...

Dagen har rusat iväg. Precis som vanligt. Och jag är säker på att de kommande 2 dagarna åxå kommer göra det. Och det är bra, för då blir det snart onsdag eftermiddag. Då är det nämligen dags för läkarbesöket som ska ge mig en tid för min op. Spännande!!!!

På torsdag + fredag är jag ledig. Allt ätligt till festen måste ju förberedas och det kan ju ta sin lilla tid + att jag inte vill vara helt slut av att ha stått uppe på nätterna och fixat.

Nä, nu orkar jag inte fokusera längre... Sov gott! Det ska jag!

Av Annci Hultström - 17 september 2012 05:01

... farao vad jag är trött idag. Vaknade 02.30, men somnade tack och lov om. Fast inte så länge som önskat. Nä, jag vaknade 04.20 trots att jag kunde sova till 04.50 Jag skakar lite och känner mig smått bakis faktiskt. Det blir nog en tupplur idag, när jag kommer hem, tror jag bestämt.

Nä, nu måste jag sätta fart. På med ansiktet och iväg.

Ha en finfin måndag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards