Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Annci Hultström - 13 september 2012 22:48

... inte helt hundra känner jag. Pannknack, blåsor i munnen och lite seg. Och sen slocknade på soffan när W såg en film. På blanka eftermiddagen. Där sov jag gott i en timme och var väldigt förvånad när jag vaknade. Visste liksom inte om att jag var trött.

Nu på kvällen har jag plockat ur de gamla sängborden, för de har åxå blitt sålda minsann. En snubbe som skickar sina päron ända från Nynäshamn i morgon för att hämta dom. Nice. Nu är det bara sängen kvar.

Nä, nu släcker jag för natten. Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 13 september 2012 15:28

... effektiv vab-dag är snart tillända. Den har bestått av:

1) Inlägg av Blocket-annons, vilket inom ett par timmar ledde till en crosstrainerförsäljning. Skönt, nu slipper jag damma av skiten...

2) Bakning av bananmuffins och äppelkaka.

3) Infrysning av en hoper äpplen, för framtida bakbegär.

4) Planterande av ljung, för att få framsidan höstfin.

5) Vikning av tvätt i mängder.

6) Ihopsättning av nya sängens huvudgavel.

Ja, det var väl det. Eller förresten, jag har vårdat det sjuka barnet åxå. Spelat spel och lekt doktor.

Nu ska jag äta ett mellanmål. Sen ska väl middagen snart påbörjas. Phu...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards