Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Annci Hultström - 8 september 2012 20:49

... "obildad", men idag, 40 år gammal, har jag druckit mitt första Amarone-vin. En present. Gott. Jättegott. Men ärligt talat så finns det tveklöst likvärdiga alternativ till en betydligt billigare kostnad. Så i mina ögon aningen överskattat. Men så är jag ju en enkel bonnatös från landet åxå.

Det blev shopping. Skrivbord (inga brallor eller skor). Men se, det gick inte in som vi tänkt. Tror mätande. Så det blir retur och inköp av ett nytt. I morgon. För nu måste det bara bli klart.

Ha nyss slutfört en middag bestående av helstekt biff, potatisgratäng, whiskeysås och sockerärtor. Såååå gott. Nu väntar film. Och lördagsgodis.

Önskar en god trevlig afton. Och natt, när den väl tar vid.

Ps W läste saga för oss i morse. Nice!

Av Annci Hultström - 8 september 2012 09:26

... frukost och skönsång på säng idag. Det var ju liksom inte aktuellt på födelsedagen, med tanke på att jag började tidigt. Och brukar jag alltid vakna först oavsett. Men idag sov jag faktiskt. Nice!!

Nu ska vi göra oss klara och sedan åka på shoppingtur.

Ha en härlig lördag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards