Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Annci Hultström - 6 september 2012 22:20

... vin och en massa god mat senare sitter jag här på tåget som ska ta mig hem till förorten.

Appropå förorten... Kan ju tro att jag bor lååååångt ut på landet, för efter kl 21 går det ett tåg i halvtimmen, men anslutande buss går en gång i timmen. Hur FAAAAN tänkte trafikplaneraren? Eller är det så att de har ett samarbete med taxirörelsen??

Nåväl...

Jag har haft en mycket trevlig afton. God mat. God dryck. Fina presenter (Tack söta fina för skumpa & choklad). Men framförallt grymt sällskap. Det måste vi göra om. Snart.

Några bilder...

Sötaste ungen, fridfull som få. När hon sover vill säga.

Sveriges läckraste man (ja, om jag bortser från maken och Rolf Lassgård såklart). Såg bilden på FB.

En resedröm. Åxå sedd på FB. Ser det inte helt underbart ut så säg?!

Nu - God natt och sov gott!

Av Annci Hultström - 6 september 2012 07:38

... grader visade termometern när jag gick upp. Den 6 september. Är inte det liiiiite för tidigt?? Nåja, kyla för ju ofta med sig att solen faktiskt är framme. Får väl glädjas åt det istället.

Idag ska jag på middag i stan efter jobbet. Det är Eva & Mikaela jag ska få nöjet att dinera med. På BARcelona ska vi. Längtar redan. Efter brudarna så klart, men åxå efter att få sätta tänderna i deras Gambas con aioli. mmmmmm... så gott!!

Men innan det blir av ska det jobbas. Hårt och intensivt.

Ha en bra dag, det ska jag :-)

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards