Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Annci Hultström - 5 september 2012 22:20

... jag 40 år och 1 dag. Vilken enorm skillnad det är... röven hänger avsevärt mycket längre ner, de gråa håren är fler och 1 rynka till vaknade jag med. Eller inte!! Nä, känner faktiskt ingen skillnad i överhuvudtaget. Det är ju trots allt bara en siffra.

När jag vaknade i morse var jag helt slut. Gårdagen var bara så överfull av känslor att det kändes idag med. Och gör fortfarande. Och utöver det har ju dagen bestått i jour, jobb, cirkusskola och föräldramöte. Därför blir det sängen nu.

Men först: GRATTIS på 40-årsdagen kära Lotta!! Hoppas du haft en alldeles fantastisk dag! Kramar!!

Just ja, jag måste jag ju få visa min underbart vackra rosbukett igen. När jag åkte hem idag kom det en man fram på bussen och berömde dom. Se själva (och sen: God natt):

Av Annci Hultström - 5 september 2012 16:48

... var beredd att ta emot er nästa Cirkusprinsessa. Hon vill ha den finaste cirkusvagnen, men glöm det där med rosa fluff. Hon gillar inte det. Ok?!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards