Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 4 september 2012

Jag är såååå...

Av Annci Hultström - 4 september 2012 21:48

... trött, men ack så galet nöjd. Det blev en alldeles fantastisk dag!!

Efter spat blev jag körd till restaurang Minerva. Stället som gjorde maten till vårt bröllop. Där mötte H & W upp och vi drack skumpa (inte W såklart) och åts underbart god mat. Sen blev det taxi hem.

Väl hemma kollade jag posten. Där hittade jag ett paket - Tack igen finaste Lili - och ett par vykort. Ett från min moster och ett från min "tvilling" Lotta som fyller tant i morgon.

Nu är jag helt slut... både mentalt och fysiskt. Så jag tänker helt enkelt krypa till kojs och drömma om min fantastiska dag.

Ett par bilder får avsluta. Den ena på buketten (den från kollegorna) som inte kom med i förra inlägget. Sedan är det jag, som 40-åring. Klänningen är minst 15 år gammal. Har aldrig fått plats i den, så jag skulle sälja den på loppis. Men när vi åkte iväg för att göra det för ett par helger sen och jag skulle hänga upp den till försäljning så ångrade jag mig. Sista bilden är skumpan jag drack idag. Mycket god.

Nu - God natt och sov gott!!

 
 
Anneli

Anneli

4 september 2012 22:52

Vilket härligt firande du fått, stort grattis på din dag! :)

http://partiskaobservationer.blogspot.com

Annci Hultström

5 september 2012 09:25

Ja, jag går fordrande på moln :-). Tack snälla!

 
Ingen bild

Annette

5 september 2012 10:44

Åh vilken toppenkväll det låster som att du har haft. Klänninge är ju jättefin på dig. Den kan du inte sälja :)

Annci Hultström

5 september 2012 16:35

Ja, det var verkligen en underbar dag & kväll!!

Nä, klänningen stannar helt klart :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards