Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Annci Hultström - 4 september 2012 21:48

... trött, men ack så galet nöjd. Det blev en alldeles fantastisk dag!!

Efter spat blev jag körd till restaurang Minerva. Stället som gjorde maten till vårt bröllop. Där mötte H & W upp och vi drack skumpa (inte W såklart) och åts underbart god mat. Sen blev det taxi hem.

Väl hemma kollade jag posten. Där hittade jag ett paket - Tack igen finaste Lili - och ett par vykort. Ett från min moster och ett från min "tvilling" Lotta som fyller tant i morgon.

Nu är jag helt slut... både mentalt och fysiskt. Så jag tänker helt enkelt krypa till kojs och drömma om min fantastiska dag.

Ett par bilder får avsluta. Den ena på buketten (den från kollegorna) som inte kom med i förra inlägget. Sedan är det jag, som 40-åring. Klänningen är minst 15 år gammal. Har aldrig fått plats i den, så jag skulle sälja den på loppis. Men när vi åkte iväg för att göra det för ett par helger sen och jag skulle hänga upp den till försäljning så ångrade jag mig. Sista bilden är skumpan jag drack idag. Mycket god.

Nu - God natt och sov gott!!

Av Annci Hultström - 4 september 2012 19:20

... familj fick jag:

Av Annci Hultström - 4 september 2012 17:48

... det såhär att fylla jämt så gör jag det gärna snart igen. Gratulationerna väller in via samtal, sms och Facebook. Och på jobbet stod jag för fikat, men de kom med skönsång, presentkort på Box insperience, vin och blommor.

Men bäst av allt - faktiskt - vid lunch fick jag 40 röda rosor med bud från min älskade make. Lite senare ett sms med texten "Hej love. Efter jobbet ska du gå till Axelsons SPA i gallerian. Du ska vara där kl. 16.00 Mer info får du senare. :-) Puss puss från mig"

Nu har jag precis blivit klar. Det jag njöt av var en 80 min fot-spa. Underbart skönt.

Precis när jag var klar kom ett nytt sms sär det stod "Hoppas du får en skön stund.:-) Du behöver inte stressa, när du är klar väntar en taxi på dig 17.45 på hamngatan 37. Jag betalar när du kommer fram. Puss puss"

Där är jag nu, i taxin. Åh, vad jag älskar den mannen!!!

Tänk att en dag som börjar så illa kan bli så bra :-).

Dagen i bilder:

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards