Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Annci Hultström - 1 september 2012 22:51

... så röd och fin. Tänk att 15 års saknad äntligen är över. Ända sedan jag slutade på Arlanda (år 1997 - var f*n tar tiden vägen???) har jag saknat att få jobba med en Kitchen Aid. Men nu så!!! Och i morgon ska hon invigas. Banankakamuffins ska det bli. Och ett anslag till tårta (Marre, har du ett riktigt bra recept så får du gärna inboxa det... gärna ett för chokladtårta).


Se här, så fin är bänken numera:


 


Ikväll fick vi besök. Fina familjen Z var det som förgyllde vår afton. Lika trevligt som alltid.


Tänkte på nåt jag inte tänkt på förr, det är hur lika Tilda & Micke är. Att det ens är möjligt, som tvillingar med nästan 40 år emellan. För kolla själva, skrämmande nästan   :

 


Brudarna lekte siamesiska tvillingar i ett par av mina aningen för stora brallor. Sötnosar:


När jag jobbade i Kallhäll hade vi ett stammishak där vi brukade käka lunch, Svea Pizzeria. Där åt vi idag efter att vi inhandlat den nya familjemedlemen. De har Sveriges godaste vitlöksdressing, så det blev en sallad bara för att få avnjuta den. Eller ok, det var det enda jag var sugen på åxå iofs. Och njöt, som alltid. Wilma, hon spanade in pizzaproduktionen:


Nu ska jag krypa till kojs, läsa lite och sen sova. Är astrött. Behöver verkligen sömnen känner jag. Undrar om det är vädret som gör det. Regn i fantame 48 timmar. Typ. Nästan. Blä säger jag om det.


Sov gott och dröm sött!!


p.s Var det några som blev lurade av mitt förra inlägg? Känns så med tanke på att enda inlägg fick lika många läsare som 4 på en dag brukar få   

Av Annci Hultström - 1 september 2012 11:32

Japp, så är det. Och ni är först att få veta. Hon beräknas komma till oss idag (!!!) och är en riktig skönhet. Se själva:

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards