Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Annci Hultström - 27 augusti 2012 21:26

Har tvättat en maskin (eller alltså inte en maskin... utan en tvätt... i maskinen... ja, ni hajjar... typ...), lagat middag, ätit, vinkat av maken, nattat barn... ja, helt enkelt fått kvällen att gå. Nu börjar det närma sig sänggående. Är trött som attans, men innan det ska jag googla lite flygresor. Och såklart göra klart det här inlägget.


Jag börjar med filmen med ovädret. Måste förvarna att jag svär när det blixtrar till... så är du känslig, titta inte   


Åsså ett par bilder.


 

W i sin nya onepiece. Hade gärna velat äga en själv, men kommer tyvärr inte i barnstorlekar. iofs finns den kanske i 170. Den kommer jag kanske i. Måste genast kolla med KappAhl.


En FB-vän hade lagt upp den här bilden. Så sant, så sant!!!


Och se här - det närmar sig. Snart ska min inbyggda simring bort. På det här läkarbesöket ska jag få operationstiden. Spännande!!!


Nu, googla... tanken är flygbiljetter till Thailand i jan/feb. Någon som vet nåt om China Air förresten? Jag vet att de normalt har lååååånga transfertider, men är billiga. Men servicen - hur är den??


Passar på att önska god natt.Sov gott och dröm sött!
  

Av Annci Hultström - 27 augusti 2012 12:44

... förflyttat jobbet, från kontoret till hemmet. Eller snart, rättare sagt. Är på bussen. Har lite att avsluta och ska försöka göra det mellan vabbandet. Borde kunna gå bra, hon är ju trots allt rätt stor nu. Vet iofs inget om statusen, för jag har varit i möte hela f.m Men det visar sig.

ja, då vet ni min dag. Hur ser er ut?

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards