Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Annci Hultström - 26 augusti 2012 21:14

... vilket jä**a väder kvällen bjudit på. Åska, blixtar, ösregn och hagel. Höstlikt så det förslår... Så till vår höstliga middag tändes det ljus och dracks rödvin.

Förevigade vädret på film. Det får ni se i morgon, ids inte ta fram datorn nu. Men en bild kan ni få. Varsågoda:

Av Annci Hultström - 26 augusti 2012 20:25

... var det streptokocker. 6 tabletter om dagen i tio dagar. Så nu blir det hemmavaro ett par dagar. Minst. Iofs måste jag till jobbet en sväng i morgon. Jour och möte. Men sen hem och lösa av H.

Nu blir det en afton i soffan. En kort sådan. Ska ju trots allt upp före tuppen. Så god natt och sov gott!!

Av Annci Hultström - 26 augusti 2012 17:45

Vad gör man en regnig lönesöndag?? Jo, handlar.

Det var W's behov som stod i centrum. Ungen har ju liksom växt på längden, och har nu börjat platsa i strl 122-128. Detta märks främst på byxhyllan i garderoben, som i princip gapar tom.

Framförallt var det mjukisbyxor som behövdes och det hittade vi på Lindex. 3 par. Mossgröna, turkosa och svarta. Det blev en mössa och en scarf åxå.

På KappAhl hittade vi en ascool onepiece. Som amerikanska flaggan.

Köpte även en jacka, på IcaMaxi faktiskt. Får se hur den funkar. Verkade bra i alla fall.

Nu ska jag snart börja med middagen och H ska ta W till läkaren. Hon är inne på 5:e dagen med ont i halsen, fast utan feber. Men så i morse hade även den kommit (ja, vi tog en shoppingtur trots det...). När jag kollade i halsen är ena mandeln HELT vit. Inte ens fläckig, utan helt täckt av vitt. Blä. Kl 18.20 ska de vara där. Sen får jag se hur många dagars vab det blir. H kan inte vara hemma, för han åker till Lissabon med jobbet.

Nej, nu ska jag börja med krubbet. Hörs säkert igen.

Av Annci Hultström - 26 augusti 2012 11:22

Ibland lyckas jag bättre än andra gånger ;-)

Av Annci Hultström - 26 augusti 2012 01:55

... till på soffan efter den jävligaste av dumpningar. Vaknade, såg en film och är nu redo för bingen igen.

Den här febriga mysgrodan sov bredvid mig...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards