Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Annci Hultström - 17 augusti 2012 22:49

... vilken slö fredag det blev. När jag kom hem dök jag ner i soffan för att vila tills H kom hem.

Tanken var då att vi skulle cykla ner till Centrum för att käka å dricka lite. Men nä... orken räckte inte till det, så med sig hade han hämtmat. Den åt vi i soffan... som f.ö är den enda plats jag vistats på ikväll.

Eller ok, jag har rest mig för att göra picknick för morgondagens loppisvända. Och gått på toa. Jorå...

Nu ska jag förflytta mig till bingen. Där hoppas jag kunna sova gott, så jag är utvilad när jag ska stå och kränga (nä, jag är inte det minsta motiverad).

Önskar er en god natt, med idel fina drömmar!!

Av Annci Hultström - 17 augusti 2012 06:33

... jag var igår då. När jag för en gångs skull får sova lite längre (till 06.45, rena sovmorgonen), ja då lyckas jag ställa klockfan en timme för tidigt. Och inte gick det att somna om heller. Blä!!! Får väl prova att sova ut på söndag istället. För i morgon är det inte aktuellt. Då ska vi sälja på loppis, om vädret tillåter såklart.

Nej, nu ska jag masa mig upp tror. Blir mest rastlös av att ligga här.

Ha en bra dag, vi hörs säkert senare.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards