Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Annci Hultström - 31 juli 2012 17:59

... att pappa är klar med att grilla, så slog jag mig ner i en solstol. Det är jag värd efter att först ha shoppat på Dollar Store, ICA Maxi och Biltema och därefter gjort tårta och potatissallad. Detta efter att ha sovit som en ruuuuumpa i natt. Helt otroligt att H kan sova ostört bredvid elvispen Wilma. Iofs så kan den mannen sova sig genom enorma åskväder...

Nä, men... Nu är det klart. Ätdags. Ha en bra afton :-)

Av Annci Hultström - 31 juli 2012 09:21

... timme tog det att köra hem. Inklusive middagsstopp. Den korta tiden måste berott på att vi faktiskt körde rätt ;-).

2 minuter före midnatt svängde vi in på gården. Efter att bilen var urlastad dök vi i säng.

När jag vaknade vid 8 började jag packa upp (H var på jobbet) i väntan på att W skulle vakna. Och det fick jag vänta på. 10.20 öppnade hon de blå. Då åt vi lite frulle och packade oss sedan iväg norrut, till mor & far.

Det blev en kväll i solen, med god mat och vin. Somnade ovaggad vid 23-tiden. Vaknade nyss. W sover än. Vilken sömntuta hon är. Helt klart H's avkomma ;-)

Nej, nu ska jag göra lite ljud. Så hon vaknar.

Ha en fin tisdag :-)

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards