Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Annci Hultström - 18 juli 2012 17:06

... att jag någonstans gillar väderguden som styr just nu. Det är f*n inte många kvällar där vädret varit kasst när jag slutat jobbet. Som både igår och idag... fint på morgonen, kasst på dagen och sen toppen på kvällen. Men till nästa vecka, och veckan därpå, önskar jag nog att det blir tvärtom (ja, om det nu prompt ska regna).

Sofftittandet blir fö i morgon.

Av Annci Hultström - 18 juli 2012 15:48

Vad säger ni (som varit hos oss) - skulle den här soffan passa hos oss?? Tänk er den med en ljusare tapet.

Vi pratade om ny soffa när vi var på IKEA häromdagen. Och som i ett trollslag fick jag mms från en kompis idag som ska sälja sin. Ska dit idag (tror jag) och provsitta lite. Kanske provsova åxå... så trött som jag är i skrivandes stund.

Färgen gillar jag. Och det faktum att den går att tvätta. Dock är schäslongen på fel sida (går kanske att möblera om??). Nåväl, titta ska vi i alla fall.

Av Annci Hultström - 18 juli 2012 07:32

... då är peruken och ansiktet på. Jag är redo att möta dagen :-)

Av Annci Hultström - 18 juli 2012 06:44

... vad jag misstycker över att min kropp får för sig att vakna för tidigt jämt. Idag gällde visst kl 6 för den. Problemet är då att huvudet, och väckarklockan, räknat med 7. Snuvad på en timme, vilket gör mig mossig (-are än vanligt). Hoppas det rättar till sig på semestern.

Idag väntar jobb, igen. Sen hem och börja tänka igenom fredagens grillunch på jobbet och helgens packning. Kolla så allt finns och att allt är rent.

Hoppas ni får en dag fylld med sol. Och värme!!

p.s En morgontrött och okammad jag. Håll tillgodo och skratta gärna. Det gör jag ?

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards