Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Annci Hultström - 17 juli 2012 20:56

... i väntan på att maken ska pallra sig ner från kontoret. Tänkte se en film, "Don't know how she does it". Återkommer med betyg.

Sen blir det bingen. Sov gott!!

Av Annci Hultström - 17 juli 2012 16:30

... bilderna hamnade lite sådär... Men med en App är det ju meningen att man ska blogga jämt och därmed inte samla på sig som jag brukar.

Såg åxå att jag (eller mer troligt ordboken) skrev fel... Det är såklart en turkos skrud. Inte turkisk.

Testar en "live"-bild åxå:

Av Annci Hultström - 17 juli 2012 16:20

... har de fått tummen loss och släppt blogg-appen. Så, varsågoda - här får ni första "riktiga" mobilinlägget.

Har jobbat undan en massa idag. Skön känsla. Framförallt när man vet att det nalkas semester. Bara 3 skälvande dagar kvar. Ska bli skönt!!

Nu provar vi en bild va?! Gjorde varm tacotårta häromdagen. Mycket gott, men inte Annci-vänlig. Dumpade så det stod härliga till...

Och sen ett par på vårt badrum först sin gamla lime-iga stil och sen i sin nya turkiska skrud.

Jaha, då återstår det att se hur inlägget ser ut. Känner på mig att bilderna kommer i klunga och inte där texten är.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards