Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Annci Hultström - 7 juli 2012 23:26

Vilken underbar känsla jag har i kroppen... Tvättkorgarna är tömda, hela huset städat, vissa fönster tvättade, sängarna är renbäddade, sovrummen rejält vädrade och sist men inte minst så är jag nyduschad... och hela kvällen har vi suttit ute och spelat kort, druckit rosé och lyssnat på musik. Nu är ljusen tända och jag har tagit en filt över benen (mest för myggen). Mmmmmm... vilken kväll. Kommer sova som en prinsessa i natt. Hoppas ni haft en lika bra dag och kväll som jag. Kram <3

Av Annci Hultström - 7 juli 2012 14:34

... hittills varmaste dag beslutade jag mig för att storstäda. Kanske inte det bästa beslutet, men det måste verkligen göras. För dammråttorna har utvecklats till dammgrävlingar. Så jag kämpar på, i takt med att svetten rinner längs ryggen. Men med bra musik i lurarna, lite ilska i kroppen (det är rn historia för sig) och siktet inställt på ett glas rosé går det betydligt lättare.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards