Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Annci Hultström - 6 juli 2012 23:20

... men såhär dåligt behöver det väl ändå inte gå???

 


Ja, det är sant. Det ÄR resultatet efter kvällen bowling. Det ni ser är totalpoängen efter lite drygt 2 spelomgångar

Jag är helt övertygad om att banan var sne, för fantme vartenda klot drog åt vänster och allt som oftast ner i rännan.                      


Tur att maten och miljön var bra i alla fall. Annars hade jag nog varit rätt sur just nu.


Lika dåligt hoppas jag att det INTE går i en annan tävling jag ställt upp i (schysst brygga va??). Det är Aftonbladet som har en tävling där man ska skicka in en bild på det sämsta vädret. Den här skickade jag in (efter ok från brudparet såklart):

 


Gillar den skarpt. Och hade det inte regnat hade den aldrig tagits. Och hade den inte tagits, hade jag inte tävlat. Och hade jag inte tävlat, hade jag inte vunnit. Så TACK regnet... nämen oj, nu gick jag händelserna i förväg. Jag har ju inte vunnit än, men jag tänker hålla tummarna. Hårt!


Nä, nu tänker jag leta mig till bingen. Måste ju orka städa i morgon. Sov gott och dröm sött!!!

Av Annci Hultström - 6 juli 2012 11:45

Hej världen!


Så var det (äntligen) fredag. En ledig helg väntar. Eller ledig och ledig... en storstädning ska göras, men med rätt musik i lurarna så ska det nog gå som en dans.


Ikväll ska vi utnyttja en groupon som vi köpt (bra grejor det där). Så Marion's Gastro Diner ska få sig ett besök. 2 rätters middag med 1 timme bowling. Trevligt. W vet inget. Hon kommer bli överlycklig!


Såg två bilder på FB häromdagen.


Först en uppmaning till alla att ha med sig i sommarvärmen:


Och så en tanke till alla, att ha med sig jämt:



Höromdagen ville W ha havregrynsgröt till frulle (kors i taket). Så 3 små provportioner gjordes. En med lingonsylt (gillades inte), en med rivet äpple & kanel (var ok, men ändå njaaaa) och den sista med apelsinmarmelad (???). Den sistnämnda gick som vinnare ur tävlingen. Udda... men visst, gillar hon det så...

 


Och i onsdags avslutade vi ju kvällen med en glass. En STOR glass. Jag åt 1/4-del bara, men gick trots det in i en glass-koma från h-vetet. Somnade, på rikigt, som en mäla i soffan... sittande men neråtböjd så huvudet låg i soffan. Heeelt märkligt.


    


Nej, nu är det dags för lunch. Smaklig sådan, till alla som tänkt äta... och trevlig fredag!! 

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards