Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Annci Hultström - 31 maj 2012 23:06

Då var dagen över. Har varit kompledig från kl 10 idag. Det behövdes ska jag säga... har farit runt som en kuttaperka (hittade 3 par skor). Men faktiskt - jag känner mig klar med alla mina måsten. Sååå skönt!


Efter allt fix kammade jag till mig och åkte sedan på studentmottagning. Lilla stora Vic stod i centrum. Åt en massa god mat. Och tårta. Åh, vilken tårta sen... utlovar en bild. Men inte nu. Måste sova. Typ. Fast en bild på presenten och kortet från oss kan ni få. De laddade jag upp igår redan.


Kortet slängde jag ihop lite snabbt. Men blev kanonnöjd.

 


Åsså presenten... en tavla fylld med 1$-sedlar. Närmare bestämt 94 st. Han ska nämligen åka till USA och plugga, så dollares stod på önskelistan. Dock var han osäker på om han ville förstöra denna... han ville ha den i sitt New Yorkiga rum. Men nä... jag tror han kommer handla för dom.



Sedan jag kom hem därifrån har jag förberett inför bröllopet på lördag. Allt är klart även där. Nu återstår bara att se om jag får maken med mig. Han mår inget vidare alls. Febern är förvisso borta, men han får inte behålla någon mat alls. Den rinner rakt igenom. Så längre från toan än ett par meter går inte. I morse, efter samtal med läkare, uppmanades han att vänta tills i morgon med ett besök. Så det är vad han ska göra då. Sen får vi se hur det går... Kanske kan porta-potti vara ett alternativ att bära med sig. Eller?!


Nä, nu hör jag hur sängen skriker mitt namn... måste få tyst på den, så jag ilar.


Men hörrni, sov gott och dröm sött!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards