Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Annci Hultström - 3 maj 2012 22:00

... eller inte. Det är frågan. Den stora frågan.


Igårkväll när W skulle nattas sa hon till H att hon inte ville sova hos J & D trots allt, men farmor gick bra. Men så i morse frågade jag varför. Då sa hon: "Jag är nog för liten för att sova hos en kompis". Då sa jag att hon sovit där förr och att det gick jättebra den gången. Plötsligt gick det bra igen, så efter middagen idag packade vi väskan och kånkade iväg med den.


När vi kom hem igen var det dags att natta henne. Då fick hon grymt svårt att sova (tog över en timme), grät och fick ont i magen. Anledningen sa hon var att hon tänkte på sin avlidna dagisfröken (som gick bort för två år sedan). Jag sa att hon fick säga den riktiga anledningen, att vi absolut inte blir arga eller så. Då sa hon att hon kände oro inför att sova borta, att hon inte är säker på att det kommer gå bra. Så då lovade jag henne att farmor hämtar istället. Då somnade hon på 3 röda. Efter det var det bara att älga och hämta väskan igen. Och ringa farmor. Så, allt klart. Till slut. Ett nytt försök gör vi någon gång när vi är hemma. Den tryggheten kanske gör det lättare.


Nu ska jag packa lite för helgen och sedan sova. Vill ju inte vara uppe för sent och på så sätt trötta ut mig så jag somnar redan kl 21 i morgon. Här ska vi f.ö fördriva tiden, fredag-lördag:

Hotellet

  

Spa-avdelningen


En trerätters, skumpa + frukt på rummet, eftermiddagsfika och frukost ingår. Detta för 1490kr. För båda. Billigt som attans tycker jag. Men så var det en groupon åxå iofs.


Nej, nu... över & ut.


Önskar en trevlig helg! Sov gott och dröm sött!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards