Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Annci Hultström - 2 maj 2012 20:01

... havet & vinden & doft av kaprifol  


Ja, det är inte utan att man får en känsla av sommar en dag som denna. +21 grader. I skuggan. Heeelt galet, underbart, skönt! Men, det gäller att njuta så länge det varar. Och det är typ NU, för det pratas om regn och snö från fredag. Om det tycker vi   . Upphöjt till tio. Faktiskt. Fast vid närmare eftertanke gör det kanske inte supermycket, för H & jag ska ju på slottsmys. En natt på hotell, utan barn, nu kommande fredag-lördag. Ser fram emot det massor. Att få prata - till punkt - står högst upp på listan över sysselsättning. Och spa:a lite. Hand-i-hand-promenader i en soldränkt omgivning hade ju varit skönt, men kan skippas vid dåligt väder. Det går garanterat att njuta ändå.


Wilma ska då testas. Första natten från oss efter allt kaos som varit. Hon fick välja var hon ville vara och valet föll på John & David. Så det är dit hon ska. De hämtar henne efter skolan. Då blir det lek, tacos, fredagsmys m.m Hoppas innerligt att det kommer gå bra. Hjälper ni till att hålla tummarna?!


Idag har jag varit på kundbesök. På min gamla arbetsplats. Det känns väldigt hemtamt att komma dit. Men en sak är säker, nästa gång jag visar min fräkniga nuna där måste jag bara ha med mig hembakta kakor av något slag. De saknar dom får jag veta. Hahaha... det är för goa   . Fick åxå veta att en där följer min blogg slaviskt och hon har som vana att läsa min blogg i sängen innan hon somnar. Tänk, vilken ära. Du är så go´!! Kram!!


Bloggen för med sig mer bra saker... en vän som läste inlägget om W´s torra händer skickade ett brev till henne, som kom idag, innehållandes en redigt fet salva. Gjord för torra och sönderammade bröst. W tyckte det var väldigt konstigt att hon skulle ha den krämen på händer... men gick med på det. Så nu ligger hon därinne, med vantar, och sover så sött. I morgon har hon persikohänder igen. Hoppas vi. Men hur det än går så vill jag rikta ett stort och varmt TACK till dig, fina L!!!!!! Vilken fin omtanke!!!!


Nej, nu ska jag ge mig på ett tvättberg som ska vikas. Blä-trist, men tvunget.


Ha det gott och sov sött när det väl är dags!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards