Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Annci Hultström - 25 april 2012 21:22

... så fingrarna blöder. Mail till höger och vänster. Väsbyhem och skolans rektor har fått stå offer. Väsbyhem mest för att jag undrade typ 1000 saker. Men skolan fick sig en redig känga. Jag är så spyless på fritids... har pratat med några andra föräldrar och alla känner samma sak. Det lät jag henne veta. Med besked. Något måste verkligen ske. Annars blir det skolbyte. Något annat finns inte på världskartan. Hmmmm...


Nåja, den som lever få se hur det löser sig.


Hade f.ö ytterligare en underbar dag på jobbet. Var ute och serviceutvecklade och kände mig vansinnigt "använd". Var riktigt tillfreds när jag lämnade den nöjda entreprenaden.


Väl hemma hämtade jag W, lagade mat, åt, fick ett snabbesök av farmor, nattade och sen har jag suttit här och sammanfattat mina "böcker".


I morgon ska jag hålla kurs igen. Ska bli kul.


Nej, det blir en kortis nu. Ögonen faller ihop, så det är alltså dags för sängen snart.


Men vi hörs igen. Snart (börjar komma tillbaks till skrivandet märker jag... är det våren som tog den lusten med sig åxå tro?). Sov gott och dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards