Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Annci Hultström - 24 april 2012 20:13

... fantastisk dag! En energigivande sådan. Egentligen har inget speciellt hänt... jag bara känner så ändå. Tar det från början...


Var till läkaren i morse och när jag var klar där möttes jag av det underbaraste av väder. Så varmt och skönt. I väntan på tåget stack jag näsan mot skyn och bara njöööööööööööööööt:

 


Sedan flöt dagen bara så bra. Hann massor och lämnade kontoret helt tillfreds. Då var det ännu varmare, så väl hemma placerade jag min fluffiga rumpa i en stol på altanen. I solen. Den varma och härliga!

 


Strax innan kl. 19 gick jag och hämtade W, som för andra dagen i rad gått med en kompis hem. Där fick jag klämma lite på deras nya bebis. Herregud, så söt! Fötterna var galet små. Mmmmys!


Ja, ni ser - inget speciellt alls har hänt. Det är nog helt enkelt så att glädjen över att tiden i idet är över har gjort min dag.


Nu ska jag löka en stund i soffan, sen blir det bingen. Måste vara pigg när jag ska vara på kundbesök hela långa dagen.


Men först... en bild från ödes-matchen i Monopol häromdagen:

 


Och en på tösen. Sovandes. Med vantar. Ja, vantar. Nope, vi har inte kallt inne utan anledningen är torra händer. Oljade in de, täckte med gladpack och på med vantar. Efter några sådana nätter så var de lena som babyhänder igen.


Sov gott alla. Och dröm sött. Ok?!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards