Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Annci Hultström - 19 april 2012 06:23

För andra gången på en månad har jag lyckats (misslyckats!!) med att ställa mitt måndagslarm på en annan dag än just måndag. Det betyder att jag väcks 04.30 istället för 06.30 Och inte f-n kan jag somna om heller. Hmmmm... Hoppas jag har lärt mig nu. Finns förvisso en bra sak. Jag får mycket gjort. Låg kvar i bingen och sökte info om en massa saker jag tänkt på länge. Så nu är det klart :-)Igår var jag och en kollega på en yrkeshögskola. De hade branschdag och vårt mål var att få en hoper cv med oss hem. Vi lyckades. Det var superkul att träffa alla och att vara med på en sådan tillställning. Hoppas det blir igen :-)Tänk, snart är det helg igen. Tiden går så sjukt fort. Fast vad gör det egentligen, det betyder ju mest att H och jag snart ska bo en natt på hotell, . att Norge-resan är runt knuten och att Turkiet väntar oss snabbare än ett ögonblick. Nice, helt enkelt. Nä, nu ska jag sätta fart. Vi hörs igen. Ha en fin dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards