Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Annci Hultström - 17 april 2012 22:13

... då har vi snart fastat klart. För den här gången. Har haft första upptrappningsdagen idag. Så idag har jag ätit 2 dl proviva, 1½ banan, 3 dl grönsakssoppa och en grov macka med ost. Jag lovar er att den mackan var god. Helig nästintill. Vi skålade med den, så mycket betydde den.


När jag skriver så kan man tro att det varit jobbigt att fasta, men nä... inte alls faktiskt. Det har gått ofattbart lätt. Men man saknar att tugga. Det är det enda.


I morgon är det åxå upptrappning, sen är allt som vanligt igen. Eller nä, inte helt som vanligt... för även om jag aldrig kommer att hamna i överviktsträsket igen, så ska jag erkänna att det blitt lite för lite tanke på vad jag stoppat i mig efter att vi kom hem från Thailand (och när vi var där). Bytt ut eftermiddagens mellis mot en bit bulle (om det bjudits) o.s.v Men det är det slut på nu.


Vet ni vad? Vi har bokat en resa. Den 20 maj åker vi till Turkiet. Här ska vi bo:

 


Aqua fantasy i Kusadasi. 22 pooler, 30 vattenrutschkanor, all inclusive, barnklubb och gratis simskola. Läs mer HÄR (klicka för att komma till hemsidan) om ni vill.


Ni anar inte hur konstigt detta känns. Egentligen. Ett megahotell, med alla dessa faciliteter, är emot mina priniciper. Egentligen. Har provat förr, utan barn, men inte trivts. Men vi tänkte att vi ska prova nu, med barn. För hennes skull. Så ja, då vet ni var ni har oss den veckan.


Förresten, behöver jag säga att jag redan längtar?! Vad gör man när man längtar? Jo, lägger sig. Då blir det nästa dag snabbare. Typ. Så jag gör det nu. Sov gott och dröm sött! Det ska jag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards