Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Annci Hultström - 12 mars 2012 22:52

Ja, det är säkert. Jag lovar. Har fått indikationer på att jag är saknad. Eller åtminstone mina inlägg. Så jag petar in ett bara för att konfirmera fakta att jag, som sagt, lever.


Ni anar inte vilken vecka jag hade förra veckan. Skulle ju hålla en utbildning i torsdags. För första gången. Med det trillade jag snabbt in i "plugga-matte-på-tok-för-mycket-träsket"... ja, alltså... när jag läste upp min matte A så gjorde jag det på 50%´s fart. Det var, enligt studievägledaren c:a 10 timmar/vecka. Men jag trodde mig vara helt blåst och lade för säkerhetsskull ned c:a 40 timmar/vecka. Utöver det jobbade jag 75%. Så kort och gott - jag hade att göra om vi säger så.


Och vid förberedelserna av kursen var jag där igen... kände mig aldrig nöjd, jätteosäker på om det räckte o.s.v Men jodå... det blev jättebra! Och det tog EXAKT 3 timmar. Fattar inte vad jag var orolig för. Vet ju innerst inne att jag kan detta. Hmmmm... bara att inse att det är sån jag är. Perfektionist (eller bara ruggigt osäker?!).


Har massor att berätta och mängder med bilder att visa. Men vet ni vad - det får vänta tills mot slutet av veckan. Eller möjligen helgen. För den här veckan är åxå sååå fullspäckad. Åker på utbildning i morgon. Kommer åter på onsdag. Torsdag är det ett seminarium på kvällen. Tidsbrist. På ett roligt sätt.


Kastar dock in några bilder. Varsågoda!


 

Vad säger ni om "titta-på-tv-ställningen" på vårt senaste fredagsmys?


Duschade, satte mig i soffan, blev friserad av W (hon satte förton tofsar i mitt hår) och vips så blev jag såhär snygg.


Till sist - några vårtecken.


Vårens första "på-med-solbrillorna-redan-på-morgonen"-dag. Underbart! 


Vårens första krokus. Alldeles intill vår husvägg. Underbart!


Köpte tulpaner på Hötorget i fredag. Bra pris, bara för mig. Det ni... 40 stycken för 100 kr. Underbart!


Ja, ni ser... 3 underbart i samma inlägg. Så ja, det stämmer... det börjar vända. Med ljuset ute har ljuset även kommit här, i det Hultströmska residentet. Och det är så skönt. W mår bättre och problemen är inte lika stora längre. Dock har vi en tid till BUP (27/3). Den behåller vi så länge. Vi vet ju ännu inte om det är tillfälligt. Även om det hållt sig i en dryg vecka nu. Håller såklart tummarna!


Nej, nu - mot sängen. Måste ju vara pigg de närmaste två dagarna, för att kunna inta all information.


Jag lovar - vi hörs igen! Lev väl tills dess! Och hörrni - leta vårtecken. Det gör en glad :-)

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards