Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Freeeeeeeeeeedag!!!!

Av Annci Hultström - 10 februari 2012 07:15

God morgon världen!


Först vill jag berätta att ett under har skett. Från ingenstans är Wilma sitt gamla härliga jag igen!! Dock tänker jag inte ropa hej till fullo. Än. Det måste gå en helg och en måndag först. Det är ju trots allt måndagarna som varit värst. Men jag gläds ändå åt den stund som är nu. Det har gått bra från i tisdags. Vet inte om det har att göra med det belöningssystem hon har fått eller det faktum att både jag och H rev i rejält i måndags kväll. Vi förklarade att detta inte går längre, att hon kör med oss och att vi genomskådat det. Typ. Hon ville nämligen börja ändra på saker vi redan bestämt ska vara på ett sätt... efter att hon framfört önskemål i ämnet. Fick mig att sucka djupt. Och ryta i. Nåväl, skit i orsaken... huvudsaken att det funkar.


Idag jobbar jag hemifrån på morgonen. Så här har jag det då:

 

Filt om axlarna, en macka, en kopp thé, musik... en skön start helt enkelt. Bortse från det morgontrötta anletet.


Men snart ska jag & W packa oss iväg. Hon till skolan och jag till jobbet. Det blir dock inte många timmar där, för jag tänkte faktiskt sluta kl. 15 idag (om det inte är för mycket att göra just när jag ska gå hem) eftersom jag började kl. 6. Sen blir det fredagsmys för hela slanten. Mat från Tiger (thai) och popcorn. Till det en bra film.


Förresten, tog en bild på W igår som hon fick redigera lite... så här bidde det:

 

En snöbild. Passar ju bra i vår vintervärld. -18 grader idag. Igen. Lovely!!


Nä, nu måste jag sätta fart med morgonsysslorna. Önskar en trevlig kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards