Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Helgl!!!!!

Av Annci Hultström - 4 februari 2012 13:13

Efter en tuff vecka såg jag verkligen fram emot helgen. Nu är den här, men inte f*n sov jag gott för det. Nädå... kunde först inte somna igår. Medan jag låg vaken började jag svettas helt sjukt mycket. Och skaka i hela kroppen. Fattade ingenting. Har aldrig hänt förr. Efter en stund kände jag hur hungrig jag blev åxå. Så på darriga ben stapplade jag ner för trappan och åt en macka. Då var klockan 1. När den var äten började jag istället frysa som en hund. Lade mig på soffan med fleecemorgonrock, fleecefilt och täcke och skakade. Somnade vid 2-tiden. Efter en stund vaknade jag och kände mig ok igen. Men orkade inte gå upp å lägga mig i sängen, så jag låg kvar där på soffan. Vaknade vid 8 när W kom ner.


Så idag är jag trött. Igen. Men det går ändå bra. Det är ju en annan grej att vara trött hemma.


Henrik har tagit med sig Wilma & Nova ner till leklandet. Skulle ut och åka pulka, men kände att -17 var lite för kallt för det. Får ta det i morgon istället. Medan dom är där storstädar jag. Det var ett tag sedan kan jag säga. Har helt enkelt inte haft energi över det den senaste tiden. Men nu så... det börjar likna nåt :-)


Ikväll kommer Nova m. familj över och äter middag. Trevligt. Det blev helt spontant. Frågade de idag när jag kände att vi alla skulle orka och att W hade en bra dag. Så snart ska jag sätta fart och förbereda. Det blir fiskgryta för oss vuxna och köttbulle- och korvspett till barnen. Men först ska jag städa klart.


Önskar er alla en fin lördag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards