Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Ur form

Av Annci Hultström - 28 september 2011 13:29

Jag känner mig inte riktigt på hugget. Ur form helt enkelt. Hade helst velat ligga hemma under täcket, men det kan man ju inte för ett munsår. 


Det har, under dagen, blivit värre och värre känns det som. Det sticker, domnar och kliar upp mot näsan och ögat och det känns även som att det håller på att sprida sig över till nederläppen, fast på motsatt sida. Stämmer det kommer jag ju inte kunna äta i överhuvudtaget i morgon. Och för att inte tala om hur jag kommer att se ut. Det har även börjat ömma i en lymfkörtel under käkbenet åxå. Så det är tveklöst en infektion av något värre slag.


Ja, det är bara att vänta och se vad det blir av det.


Har flera gånger idag fått frågan om vad som hänt... och skulle det sprida sig, ja... då kommer de väl tro att jag råkat i slagsmål. Beskedliga jag. I slagsmål. Oh no...


Jag har många gånger hyllat den här arbetsplatsen. Nu tänker jag göra det igen. Älskar att jobba här. Alla är så goa och omtänksamma. Idag fick jag ytterligare ett bevis för det. Eva hade nämligen med sig kantareller till mig. Både vanliga och trattisar.


TACK, TACK, TACK söta fina du för det!


Det gjorde min, i övrigt usla dag, betydligt mycket bättre. Ja, även om den fortfarande är rätt usel... men den hade alltså kunnat vara ännu uslare... är du med?! Så ikväll, efter Lindex-shoppingen, blir det till att rensa och förvälla gåvan.


Det är sövande lugnt här idag. Nästan så att jag emellanåt tror att något är fel. Så jag provringer mig själv stundvis, men jag kommer fram varje gång. Hoppas det visar sig på vägarna när jag ska hem åxå... köer är så tröttsamma.


Nej, nu ids jag inte skriva mer. Men vi hörs säkert senare. Ha det bra tills dess.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards