Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Det är något speciellt...

Av Annci Hultström - 23 september 2011 10:00

... att vakna och se:en och därefter inse att det är FREEEEEEEEEEEDAG! Mmmmm... Vi har beslutat att äta ute ikväll. Det är åxå mmmmmmm...


Nå´t som är mindre mmmmm (snygg övergång va?) är att det inte blev någon träning igår. Jag ilade hem, fixade mat och sprang ner till gymmet. INSTÄLLT. Inställt? Jag kollade ju på nätet nå´n timme innan jag drog från jobbet. Och ingen uppdatering på facebook heller. Jag suckade djupt. De försökte sälja in ett 30 minuters bas-aerobics-pass istället. Men nä... det är så trist. Och min tränings-hjärna har inte kommit så långt än att jag tar vad som helst bara för att få träna. Hade kunna gå in i gymdelen och kört lite, men de maskinerna kan jag ju inte och ingen fanns att fråga. Springa gick inte heller, för de skorna var inte med. Så jag lommade, SUR, hem igen och stekte kesoplättar.


Sen, när W kommit i säng, såg vi en film... "Something borrowed". En bra feelgoodfilm som fick mig att bli på bättre humör. Och killen var vansinnigt snygg. Så filmen bör ses för hans skull om, inte annat. Eller nä, filmen bör ses för att den var bra. Hans njutningsfulla yttre går att beskåda på stillbild. Se här, nog är han väl värd att titta på?

kanske till å med lägga som bakgrundsbild eller nåt. Ja, om man varit 14. Gissar att folk skulle titta konstigt på mig om jag som 39-åring hade det. Eller?


Nä, nu är det dags att ta tag i dagens fakturaskörd. Hörs sen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards