Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Annci Hultström - 8 september 2011 20:30

Det blev ingen träning idag. När jag kom dit hade de ändrat schemat, så det var kl. 18 istället. Luften (och lusten) gick ur mig. Tänkte iofs en sekund att jag kunde springa, men hade inga löpskor med mig. Så det var bara att lomma hem igen.


Nu ska jag och H se en film. Sen blir det sängen. Jag är trött idag. Förstår inte varför. Tyckte jag sov gott i natt. Men kanske är det sviter av sjukan.


Nej, nu - filmen. Önskar redan nu en god natt. Sov gott och dröm sött!


p.s Nu står det lite kartonger med handfat och grejor här. Så kanske händer det något i morgon. Men klart lär det inte bli.

Av Annci Hultström - 8 september 2011 16:15

... var det torsdag eftermiddag. Dagen har runnit förbi i en oanad hastighet. Det betyder att det är fredag i morgon. Fredag - hur skönt är inte det? Då ska vi till familjen Z, i Åkersberga, på middag. Trevligt som attans.


Lördagen består av dejt med familjen Höjer. Och söndagen med mina päron som kommer på besök.


Så idel trevligheter. Måste iofs försöka hinna med att kasta in en tvätt någonstans i planeringen åxå. Mindre kul, men tvättberget växer fort när man inte tvättar mer än varannan vecka (drar oss, tyvärr, för att gå upp till tvättstugan). Undrar förresten om det betyder att vi egentligen har för mycket kläder?!


När jag kommer hem idag ska jag fixa middag till de övriga i familjen. Hemgjorda hamburgare. När det äter ska jag träna, så jag får helt enkelt äta efter det. För ett core-pass väntar. Skönt!


Håller tummarna gör jag åxå. Hela tiden. Det gör det väldigt svårt att sköta jobbet. Försök skriva med knuten hand. Nä, just... inte så lätt va? Varför? Jo, för att badrummet är klart när jag kommer hem. Eller åtminstone i morgon. Please, låt det vara så. För 4 veckor har gått. Så det så, dumma byggare.   


Nej, nu - ihopplock och snart hemgång.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards