Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Annci Hultström - 26 augusti 2011 21:40

Åkte till Ica maxi efter jobbet. Det skulle jag inte ha gjort, på en fredag efter lön. För fy f*n vad folk. Kaos. Tog en timme. Blä. Aldrig mer! Väl hemma stod middagen klar på bordet, Flygande Jakob. Modell lätt. Kunde varit såsigare, men i övrigt kanon. Gärna igen. Till det ris, sallad och vin. Efter det blev det Wii, film, grönsaker med dig. Mmmm... En bra start på helgen. Förresten, golvvärmen är lagd, golvet gjutet och väggarna spacklade. Det tar sig. God natt å sov gott!

Av Annci Hultström - 26 augusti 2011 15:15

Innan W föddes hade jag & H en period där vi varje månad provade något nytt. Kunde vara t. ex. åka inlines, spela bowling, gå på ett museum, äta något ovanligt o.s.v.


Har ju glömt att berätta för er  att jag förra fredagen tog upp det igen. I alla fall för ett tillfälle. Jag var nämligen på Coop Forum för att handla ett par saker. Där bjöd de på diverse smakprov i form av paj, röror och... SURSTRÖMMING. Jajamen, jag provade *stolt*.


Min första tanke var att det inte borde smaka så mycket ihop med alla de tillbehören (bröd, potatis, cremé fraiche, lök), så jag tog en bit av bara fisken först. Det smakade verkligen inte gott, rent äckligt faktiskt. Babianrumpa (fråga inte när jag smakade babianrumpa, försöker glömma det   ). Typ.


Resterande bit tog jag ihop med ovan nämnda tillbehör. Då smälte den in och man kände nästan inget av smaken, aningen sälta bara. Då är det inte svårt att säga att man älskar det. Men fisken för sig - nä, fy fan!


Arbetsdagen har flutit på bra. En hel del att göra - men vad gör det när det är kul och framförallt när jag är huvudvärksfri även idag. Tredje dagen i sträck  .


När jag är klar för dagen ska jag åka och handla kräftor och lite annat. Sen blir det hem för att äta middag och naturligtvis - fredagsmysa. En lugn afton med andra ord.


Helgen kommer att bestå i att tvätta, baka inför kommande kalas å lite annat pyssel. Men huvudattraktionen är naturligtvis W´s ridskola på söndag. Som hon längtar. Oj, oj...


Nej, nu måste jag bara gå på toan. Men vi hörs kanske senare ikväll. Annars i morgon.


Ha det gott så länge!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards