Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Annci Hultström - 12 augusti 2011 08:45

... läkarbesök igår. När jag satt i bilen påväg hem så kände jag bara att nääää. Har jag inte mer ont än att jag kan jobba och köra bil, då kommer jag underprioriteras grovt på akuten. Och jag kände bara inte att jag orkade sitta i typ 8 timmar där. Så jag beslutade mig för att gå till husläkaren i dag om det inte kändes bättre.


När jag kom hem lade jag mig på "rullen" och det knakade som f*n i ryggen. Efter en stund där lade jag mig i soffan. Där blev jag kvar resten av kvällen utan att röra en fena. Slumrade omvartannat. Förflyttade mig så småningom till sängen och sov riktigt gott hela natten. Och när jag vaknade idag kändes det aningen bättre (precis om igår).


Bristen på läkarbesök igår betyder inte att jag lägger ner "utredningen". Nä, jag tänker ringa och få mig en tid nästa vecka för att kolla om det är så att jag kan få annan medicin (starkare) och kanske få en röntgen på nacken. För det känns som att det är där skiten sitter. Sen ska jag försöka stretcha nacken (och köra avslappningsövningar), för jag är stel som en pinne där. Så kanske är det inte värre än spänningshuvudvärk?!


Ser fram emot att komma hem ikväll. Det blir en äkta "fredagsmys-kväll" med tacos, film och popcorn. Passar mig ypperligt. I morgon ska vi upp en sväng och gratta pappa som fyllt år och på söndag blir det sista fixet (plocka undan allt i badrummet uppe) inför renoveringen. Ska även hjälpa granntanten lite. Så det blir en rätt soft helg.


Nej, nu ska jag leta upp ett e-vykort och skicka till min make, (Finns de förresten fortfarande?) för vi firar 11 år idag. Vad fort det går. Helt galet.


Ha en bra dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards